День-9
Продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання. Розробила завдання для різних диференційованих груп.
Створила інструмент оцінювання дитячих робіт для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.
Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем;
Оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання. Розробила завдання для різних диференційованих груп.
Створила інструмент оцінювання дитячих робіт для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.
Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем;
Оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Коментарі
Дописати коментар