День-8
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.
Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання: недостатньо вироблені навички відбору основного із матеріалів інтернету, виготовлення презентації ).
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи -презентації " Учітесь, брати мої, думайте, читайте", яку підготувала група літературознавців. Діти розкрили питання про світову велич Тараса Шевченка( пам 'ятники, премії імені Т. Шевченка, вислови видатних людей).
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.
Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання: недостатньо вироблені навички відбору основного із матеріалів інтернету, виготовлення презентації ).
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи -презентації " Учітесь, брати мої, думайте, читайте", яку підготувала група літературознавців. Діти розкрили питання про світову велич Тараса Шевченка( пам 'ятники, премії імені Т. Шевченка, вислови видатних людей).
Коментарі
Дописати коментар