День-4.
Вчилися формуючому оцінюванню. Оцінюванню навчальних потреб учнів.
Обговорювали з іншими учасниками основні запитання.
Ознайомилися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.
Створили план оцінювання учнів Створили документ для оцінювання навчальних потреб учнів
Розробили презентацію про основні ідеї вивчення теми.
Вчилися формуючому оцінюванню. Оцінюванню навчальних потреб учнів.
Обговорювали з іншими учасниками основні запитання.
Ознайомилися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.
Створили план оцінювання учнів Створили документ для оцінювання навчальних потреб учнів
Розробили презентацію про основні ідеї вивчення теми.
Коментарі
Дописати коментар